مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-11اقتصادي

بخشودگی های کرونایی شامل صنف رستوران داران شیراز نشد


رییس اتحادیه رستوران داران و سفره داران شیراز گفت: متاسفانه هیچیکدام از بخشودگی های کرونایی شامل واحدهای صنفی رستوران و سفرخانه ها در شیراز نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تعطیلی های پی در پی، بخش اعظمی از رستوران داران، سفره خانه های سنتی و تالارهای تشریفاتی شیراز با خسارت های مالی سنگین روبرو شده اند.

وی افزود: این اتحادیه یکی از فعال ترین اتحادیه های شیراز است که از قدیم الایام به دلیل توریستی بودن شیراز از استقبال بالایی برخوردار بوده است.

صالحی با بیان اینکه این اتحادیه 16 رسته شغلی دارد، عنوان کرد: در شیراز هزار و 250 نفر عضو این اتحادیه هستند که از این تعداد 800 نفر دارای پروانه کسب و 450 واحد نیز در نوبت دریافت پروانه کسب هستند.

رییس اتحادیه رستوران داران و سفره خانه های سنتی شیراز با تاکید بر اینکه جمعیتی نزدیک به 10 هزار نفر در این مشاغل نان آور خانواده های خود هستند، ابراز کرد: در شیراز هزار واحد صنفی در این اتحادیه بطور میانگین 5 تا 10 نفر را تحت پوشش شغلی خود قرار داده اند.

وی بر لزوم حمایت از این اتحادیه تاکید کرد و گفت: در برخی از واحدهای صنفی این اتحادیه 180 تا 200 نفر بطور مستقیم مشغول به کار هستند.

صالحی اضافه کرد: با این تفاسیر اگر حداقل جمعیت مشغول در این اتحادیه را در نظر بگیریم جمعیتی افزون بر 10 هزار نفر در شیراز در مشاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشودگی های کرونایی شامل صنف رستوران داران شیراز نشد

بخشودگی های کرونایی شامل صنف رستوران داران شیراز نشد