مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-11سياسي

قلم نشانه الهی است/ لزوم حضور نویسندگان در فضای مجازی


مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی، با بیان اینکه نویسندگان باید ارزش قلم و آگاهی بخشی آن را بدانند، یادآور شد: متاسفانه فضای مجازی موجب تخریب زبان و نثر فارسی شده است لذا نیازمند حضور نویسندگان در این فضا و گسترش امکانات زبانی هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی، با بیان اینکه نویسندگان باید ارزش قلم و آگاهی بخشی آن را بدانند، یادآور شد: متاسفانه فضای مجازی موجب تخریب زبان و نثر فارسی شده است لذا نیازمند حضور نویسندگان در این فضا و گسترش امکانات زبانی هستیم.

سید باقر میرعبدالهی در ویژه برنامه مجازی از تبار قلم که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار شد، با اشاره به سوگند قرآن به قلم، اظهار کرد: ماهیت قلم چیزی جز آگاهی و آگاهی بخشی نیست و لذا قرآن به آگاهی بخشی قلم و نویسندگان نیز قسم یاد کرده است.

وی قلم را نماد آگاهی و تفکر دانست و افزود: خداوند در قرآن به آیات و نشانه های الهی قسم یاد کرده و لذا قسم به قلم نشان می دهد که آگاهی و آگاهی بخشی نیز از نشانه های الهی است.

مدیرکل تامین منابع نهاد کتابخانه های عمومی، با اشاره به آیه الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ ، تعلیم و تربیت را به وسیله قلم میسر دانست و اضافه کرد: عظمت قلم به آن چیزی است که می نویسند و لذا خداوند زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم نشانه الهی است/ لزوم حضور نویسندگان در فضای مجازی

قلم نشانه الهی است/ لزوم حضور نویسندگان در فضای مجازی