مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-11سياسي

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده در اردبیل انتقاد کرد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده در اردبیل انتقاد کرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی 20 تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع فولاد مبین اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به رغم داشتن مواهب خدادادی از استان های محروم کشور است که در حد توسعه متوسط سایر استان ها نتوانسته به حق و جایگاه شایسته خود دست پیدا کند.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آب شرب در اردبیل و شیوع سرطان معده در این استان تصریح کرد: جنگ آینده جنگ آب است و باید از هم اکنون به بهبود منابع آب استان کمر همت بسته و زمینه بهبود شرایط آب شرب و کشاورزی را فراهم کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس به ابر پروژه تولید آهن اسفنجی در اردبیل با سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: با اشباع شدن سرمایه گذاری صنعت فولاد در کرمان، اصفهان و یزد احداث این پروژه در اردبیل طراحی و به انجام می رسد تا زمینه اشتغال جوانان در این استان فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده

انتقاد یک نماینده مجلس از وضعیت نامناسب آب شرب اردبیل و شیوع سرطان معده