مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-11پزشكي

راه اندازی بانک جنین و تخمک برای بیماران صعب العلاج


معاون درمان وزارت بهداشت، بر اهمیت راه اندازی بانک جنین، تخمک و اسپرم برای بیماران صعب العلاج تاکید کرد.

- ، در مراسمی اتاق عمل جدید و بخش سی اسکن بیمارستان مهدیه با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و جمعی از مسئولان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در این مراسم با اشاره به انجام فعالیت های اثربخش در بیمارستان مهدیه در راستای خدمات درمانی خصوصاً به بانوان، ارتقای زیرساخت های این مرکز را خواستار شد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه بیمارستان مهدیه، به موقعیت جغرافیایی ویژه این مرکز اشاره کرد و گفت: این بیمارستان از معدود بیمارستان های دارای زمین با پتانسیل توسعه ای و افزایش بنا در تهران است بنابراین باید توسعه این مرکز در دستور کار قرار گیرد.

جان بابایی با اشاره به ضرورت شکل گیری بیمارستان ارائه دهنده خدمات جامع در حوزه تخصصی زنان، تسریع در روند توسعه ای بیمارستان مهدیه را با هدف ایجاد بیمارستان جنرال در حوزه زنان، تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را مورد تاکید قرار داد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: توسعه زیرساخت های بیمارستان مهدیه باید به عنوان بیمارستانی مگاهاسپیتال در دستور کار باشد، بیمارستانی با تجهیزات کامل که قادر باشد تمام خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بانک جنین و تخمک برای بیماران صعب العلاج

راه اندازی بانک جنین و تخمک برای بیماران صعب العلاج