مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-11اقتصادي

مرکز نوآوری و شتاب دهی لوازم خانگی آغاز به کار کرد


مرکز نوآوری و شتاب دهی لوازم خانگی با هدف ایجاد هم افزایی و اتمسفر سازنده بین نخبگان دانشگاهی، تیم های استارت اپی و همچنین توسعه محصولات لوازم خانگی نوآورانه از امروز آغاز به کار کرد.

- به نقل از معاونت علمی و فناوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری در بازدید و افتتاح مرکز نوآوری و شتابدهی حوزه لوازم خانگی با اشاره به اینکه صنعت با کارخانه داری فرق دارد، گفت: باید تلاش کنیم به جای کارخانه دار شدن، مالک صنعت شویم.

یعنی طراحی و خط تولید آن متعلق به خودمان باشد.

در این صورت است که کشور به متخصص و فناور نیاز دارد.

رییس بنیاد ملی نخبگان همچنین عنوان کرد: نوآوری را باید پایه تحولات فناورانه بدانیم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حامی توسعه این نوآوری ها در کشور است.

وی با بیان اینکه تحقق نوآوری با کمک استارت اپ ها میسر می شود، گفت: خانه های خلاق همین ماموریت را دنبال می کنند و در پی تحقق نوآوری و خلاقیت در صنایع فرهنگی هستند.

توسعه فناوری نقشی موثر در بروز خلاقیت و نوآوری دارد همچنین جواد ساداتی نژاد رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به تلاش های دکتر ستاری برای تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور، گفت: حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاثیر زیادی در توسعه بازار داخلی و دانش و فناوری در کشور دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و شتاب دهی لوازم خانگی آغاز به کار کرد

مرکز نوآوری و شتاب دهی لوازم خانگی آغاز به کار کرد