مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-11ورزشي

مهمترین خواسته های ورزشکاران سرزمین مفرغ و بلوط از دولت آینده


ورزش لرستان از گذشته تاکنون در بخش های مختلف ازجمله زیرساخت ها با مشکل های عدیده ای روبرو بوده و دولت های مختلف کار خیلی خاصی انجام نداده اند.

- ایسنا/لرستان ورزش لرستان از گذشته تاکنون در بخش های مختلف ازجمله زیرساخت ها با مشکل های عدیده ای روبرو بوده و دولت های مختلف کار خیلی خاصی انجام نداده اند.

لرستان سرشار از استعداد ورزشی است و ورزشکارهای این دیار با کمبود امکانات و بعضاً با دست خالی در رشته های مختلف افتخارآفرینی کرده اند، هر چند تعداد زیادی نیز در فقر امکانات، بی کاری، بی توجهی مسئولان و غیره؛ عطای دنیای قهرمانی را به لقایش بخشیده اند.

بیشتر هیئت های ورزشی در لرستان با مشکل مالی مواجه بوده و حتی برای اعزام ورزشکاران به رقابت های قهرمانی کشور نیز به مشکل می خورند و بعضاً تا روزهای آخر اعزام نمی دانند که در مسابقات شرکت می کنند یا نه! سرانه فضای ورزشی در لرستان حدود 61 سانتی متر مربع بوده و با میانگین کشور که بر اساس اعلام وزارت ورزش؛ یک مترمربع است، اختلاف زیادی دارد و چند دهه زمان می برد که لرستان به این سرانه برسد و از طرفی سرانه سایر استان ها نیز در این مدت بیشتر می شود.

وجود پروژه های زیادی که همچنان پس از دهه ها نیمه تمام هستند و موجب ناامیدی ورزشی های لرستان شده نیز از دیگر مشکلات ورزش در دیار آبشارها بوده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین خواسته های ورزشکاران سرزمین مفرغ و بلوط از دولت آینده

مهمترین خواسته های ورزشکاران سرزمین مفرغ و بلوط از دولت آینده