مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-11سياسي

راه اندازی باشگاه خاطره نگاری در اردبیل


باشگاه خاطره نگاری در حوزه هنری استان اردبیل راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس حوزه هنری استان اردبیل در مراسم افتتاح باشگاه خاطره نگاری درباره فلسفه باشگاه و هدف آن گفت: کارگاه های آموزشی، مکرر برگزار شده و می شود، اما بنا داریم مجموعه خاطره نگاران استان را با تدوین برنامه هایی نوین در قالبی دیگر ساماندهی کنیم.

وی افزود: مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه حضرت عباس(ع)، حوزه هنری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، تصمیم دارند با همکاری یکدیگر اتفاقات مبارکی را در حوزه خاطره نویسی و تاریخ شفاهی رقم بزنند و بر این اساس، نیروهای زبده گرد هم می آیند تا با خوانش، نقد و بررسی آثار، کارهای خود را تعالی و بهبود بخشند.

رجبی با تأکید بر برگزاری جلسات منظم هفتگی، مشارکت و بیان تجربیات را در کنار مباحث آموزشی، ضروری و ارزشمند برشمرد و اضافه کرد: مرور و بررسی اخبار تخصصی کشور و حتی رسانه های بین المللی در حوزه خاطره نگاری تأثیر مثبتی خواهد داشت و تقویت کننده خواهد بود.

وی مراودات بین استانی و برگزاری اردوهای آموزشی در مرکز را مفید دانست و گفت: چاپ آثار با اولویت حمایت از آثار اعضای باشگاه، رونمایی از کتب، صدور گواهی حضور و عضویت در باشگاه، همچنین برگزاری دوره های تکمیلی و ورکشاپ، از پیشنهاداتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی باشگاه خاطره نگاری در اردبیل

راه اندازی باشگاه خاطره نگاری در اردبیل