مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-11پزشكي

علائمی که نشان می دهد حتما به کرونای هندی مبتلا شده اید


این نوع ویروس دارای چرخش و جهش بسیار بالایی در سطح اجتماع است و بر اساس شواهد هر فرد مبتلا در کوتاه ترین زمان می تواند حدود 12-8 نفر را مبتلا کند.

- این نوع ویروس دارای چرخش و جهش بسیار بالایی در سطح اجتماع است و بر اساس شواهد هر فرد مبتلا در کوتاه ترین زمان می تواند حدود 12-8 نفر را مبتلا کند.

ویروس کرونای هندی دارای چرخش و جهش بسیار بالایی در سطح اجتماع است و در کوتاه ترین زمان می تواند حدود 12-8 نفر را مبتلا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، افراد مبتلا به ویروس کرونا هندی، تمامی علائم سرماخوردگی شامل آب ریزش بینی، گلودرد و سردرد و حساسیت های فصلی را دارا هستند که در صورت بروز چنین مواردی در این موقع از سال احتمال اینکه به کرونا مبتلا شده باشند زیاد است.

دکتر رزیتا خداشاهی فوق تخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب که در پیگیری علائم ویروس کرونای هندی نباید زیاد به دنبال تب و سرفه باشیم خاطر نشان کرد: این نوع ویروس دارای چرخش و جهش بسیار بالایی در سطح اجتماع است و بر اساس شواهد هر فرد مبتلا در کوتاه ترین زمان می تواند حدود 12-8 نفر را مبتلا کند.

وی با بیان اینکه ممکن است این ویروس با سرماخوردگی در سایر فصل های سال اشتباه گرفته شود، ادامه داد: از 10 روز گذشته با مراجعه مواردی شبیه به سرماخوردگی و حساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائمی که نشان می دهد حتما به کرونای هندی مبتلا شده اید

علائمی که نشان می دهد حتما به کرونای هندی مبتلا شده اید