مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-11اجتماعي

کرونا خدمات ترافیکی در گیلانغرب را تعطیل کرد


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تمامی خدمات ترافیکی پلیس راهور در گیلانغرب با توجه به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان تعطیل است.

- کیومرث غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با یادآوری رنگ های شهرستان استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید، شهرستان گیلانغرب همچنان قرمز است.

وی ادامه داد: شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه در وضعیت نارنجی به سر می برند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: شهرستان های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

وی در خصوص تردد در شهرهای نارنجی و قرمز، خاطرنشان کرد: ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و همچنین خروج خودروهای بومی از این شهرهای دیگر ممنوع و مشمول اعمال قانون است.

غلامی با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه همچنان پابرجاست، گفت: تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد در تمامی شهرهای استان با هرنوع رنگ بندی ممنوعیت دارد.

وی از تعطیلی خدمات ترافیکی در شهر گیلانغرب با توجه به وضعیت قرمز آن خبر داد و گفت: تمامی خدمات ترافیکی پلیس راهور در شهرستان گیلانغرب از جمله تعویض پلاک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا خدمات ترافیکی در گیلانغرب را تعطیل کرد

کرونا خدمات ترافیکی در گیلانغرب را تعطیل کرد