مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-11پزشكي

آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی در گیلان/ بسیج: دوماهه واکسیناسیون را تمام می کنیم


بسیج گیلان برای مشارکت در مدیریت موج پنجم شیوع بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی مجدداً در کنار مدافعان سلامت قرار گرفت و قرار است در راستای شناسایی بیماران و واکسیناسیون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز نشست مشترک مدیریت بیماری سازمان بسیج مستضعفین و رؤسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و فرماندهان سپاه سراسر کشور برگزار شد.

در نشست امروز ستاد کرونای وزارت بهداشت به همکاری تنگاتنگ وزارت بهداشت، سپاه و بسیج اشاره و بر استمرار تعامل و تعاون این دو نهاد تأکید شد.

امکان برگزاری طرح های مشترک ازجمله پایش، شناسایی، بیماریابی، واکسیناسیون و درمان بیماران کرونایی ازجمله تاییدات مسئولان عالی وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین در نشست امروز ستاد کرونا وزارت بهداشت بود.

در گام جدید همکاری (موج پنجم)، بسیج و بهداشت جهت مدیریت محله محور بیماری کرونا (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی)، قرار است با تعامل و به کارگیری از تجارب موفق همکاری بین این دو دستگاه در چهار موج پیشین، ظرفیت همه جانبه بسیج در اختیار وزارت بهداشت قرار بگیرد.

  دوماهه واکسیناسیون را تمام می کنیم فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اعلام اینکه سپاه و بسیج تا پایان کرونا در کنار مردم و دستگاه های خدمتگزار خواهند ماند، اظهار کرد: در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی در گیلان/ بسیج: دوماهه واکسیناسیون را تمام می کنیم

آغاز گام پنجم طرح شهید سلیمانی در گیلان/ بسیج: دوماهه واکسیناسیون را تمام می کنیم