مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-11اقتصادي

گازرسانی به 24 روستای بهاباد تا یک ماه آینده


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شهرستان بهاباد از گازرسانی به 24 روستای این شهرستان تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: گازرسانی به 15 روستای دیگر شهرستان نیز تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در سفر به شهرستان بهاباد از گازرسانی به 24 روستای این شهرستان تا یک ماه آینده خبر داد و افزود: گازرسانی به 15 روستای دیگر شهرستان نیز تا پایان سال پیگیری خواهد شد.

محسن صادقیان در این سفر، طرح های حوزه راه، آب و گاز را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بررسی و بازدید میدانی قرار داد و اظهار کرد: در حوزه راه، هشت کیلومتر راه فرعی و روستایی نیز طی سه ماه آینده در شهرستان بهاباد به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: اصلاح تقاطع محور بافق- بهاباد در محدوده روستای پرک و راه روستایی ترکان از جمله راه های شهرستان بهاباد است که مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در جلسه ای با حضور مسئولان اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مقرر شد این دو پروژه حداکثر طی سه ماه آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در خصوص طرح های آبرسانی به 58 روستای شهرستان بهاباد نیز گفت: مقرر شد طی یک هفته آینده برنامه ریزی لازم برای فازبندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 24 روستای بهاباد تا یک ماه آینده

گازرسانی به 24 روستای بهاباد تا یک ماه آینده