مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-11سياسي

انتقاد امام جمعه بجنورد از تاخیر اعطای تسهیلات به زلزله زدگان


دولت قریب 2 ماه اعطای تسهیلات به زلزله زدگان گرمه و جاجرم را به تأخیر انداخت در حالی که اگر این کار به موقع انجام می شد، - ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح یک شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان های گرمه و جاجرم، ضمن دیدار با خانواده های زلزله زده شهر شوقان و روستای عمارت از توابع شهرستان جاجرم و روستاهای شورک و قزل حصار سفلی از توابع شهرستان گرمه، از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل آن ها قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این بازدید با اشاره به تخریب شماری از روستاها و منازل روستاییان این مناطق، اظهار کرد: در جریان دو زمین لرزه 5.

5 و 5.

4 ریشتری که 27 اردیبهشت ماه امسال مناطقی از جنوب خراسان شمالی را لرزاند، برخی از روستاها به ویژه در شهرستان های گرمه و جاجرم تخریب زیادی داشته و بسیاری از خانه های مردم در این مناطق از بین رفته است؛ به گونه ای اکنون در این روزهای گرم و شب های سرد منطقه، شماری از مردم در چادر زندگی می کنند.

وی افزود: تا هفته پیش دولت در رابطه با اعطای تسهیلات ساخت وساز به زلزله زدگان گرمه و جاجرم مصوبه ای نداشت؛ اما کمتر از یک هفته است که مصوبه دولت برای ساخت وساز منازل زلزله زدگان ابلاغ شده و اکنون اعطای تسهیلات ویژه زلزله زدگان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بجنورد از تاخیر اعطای تسهیلات به زلزله زدگان

انتقاد امام جمعه بجنورد از تاخیر اعطای تسهیلات به زلزله زدگان