مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-11اقتصادي

دریافت سند کاداستر برای 1549 هکتار از زمین های دولتی


رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از دریافت سند تک برگ برای 1549 هکتار از زمین های دولتی در شهرهای جوشقان قالی و قمصر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راه و شهرسازی کاشان از دریافت سند تک برگ برای 1549 هکتار از زمین های دولتی در شهرهای جوشقان قالی و قمصر در این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انجام عملیات ثبت، نقشه برداری و ایجاد کدهای کاداستر، برای 1527 هکتار اراضی دولتی در منطقه جوشقان قالی، معروف به مراتع شمال جاده کامو به قهرود سند تک برگ دریافت شد که خارج از حریم شهر قرار دارد.

وی افزود: با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعامل اداره ثبت قمصر، 22 هکتار در منطقه بن رود قمصر نیز دارای سند تک برگ شد که در محدوده حریم شهر قمصر مشخص شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی کاشان، تاکید کرد: با صدور این اسناد، زمین های دولتی در بخش بزرگی از مناطق جوشقان قالی و قمصر به رسمیت شناخته شد که ارزش تقریبی آن بیش از 80 هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

آراسته تصریح کرد: با ابلاغ دستورالعمل اجرای کاداستر اراضی ملی و دولتی در سال 1394، اصلاح نقشه های سنواتی تفکیک انفال و تبدیل اسناد دفترچه ای به اسناد تک برگی به عنوان اولویت کاری در کنار وظایف اصلی در دستور کار این اداره قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت سند کاداستر برای 1549 هکتار از زمین های دولتی

دریافت سند کاداستر برای 1549 هکتار از زمین های دولتی