مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-11پزشكي

بیمارستان های زابل پر از بیماران کرونایی شده /مردم هشدارها را جدی بگیرند


رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل با بیان اینکه شرایط منطقه سیستان بسیاربحرانی و وخیم است و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند افزود: بیمارستان های شهرستان پر از بیماران کرونایی شده و هرلحظه اوضاع بدترمی شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل با بیان اینکه شرایط منطقه سیستان بسیاربحرانی و وخیم است و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند افزود: بیمارستان های شهرستان پر از بیماران کرونایی شده و هرلحظه اوضاع بدترمی شود.

دکترهادی میرزایی درگفت وگو با ایسنا افزود: بحث کرونا بسیارجدی تر از آن است که حتی نمی توانید تصورش را بکنید چراکه غفلت در عدم رعایت بهداشت و بی توجهی به پروتکل ها می تواند منجر به ابتلای فرد به این ویروس منحوس گردد.

وی ادامه داد: سرعت و میزان ابتلا در سویه جدید کرونا دلتا بسیار زیادتر از بقیه بوده و مردم باید به شدت از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی زابل اضافه کرد: مردم باید نسبت به سلامتی خود و خانواده شان حساسیت بسیارزیادی داشته باشند و واقعا به هشدارها و توصیه هایی که به منظور حفظ جان آنها داده می شود توجه کنند، چون بی توجهی به هشدارها باعث ابتلای خودیااعضای خانواده شان به کرونا و خدای ناکرده ازدست دادن عزیزانشان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان های زابل پر از بیماران کرونایی شده /مردم هشدارها را جدی بگیرند

بیمارستان های زابل پر از بیماران کرونایی شده /مردم هشدارها را جدی بگیرند