مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-11سياسي

نقض فرمان رهبر انقلاب با عدم صدور برگه حمایت تحصیلی برای دانش آموزان افغان


چرا باید با برخوردهای سلیقه ای و سنگ اندازی در امر ثبت نام دانش آموزان مهاجر که بخش کوچکی از جامعه ایران را تشکیل می دهند فرمان مقام معظم رهبری در حمایت از تحصیل دانش آموزان افغان محقق نشود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت روی آورده اند.

موضوعی که به گفته بسیاری از کارشناسان می تواند دنیای جدیدی را پیش روی محصلان باز کند.

اما موضوعی که این روزها ثبت نام دانش آموزان افغانستانی در ایران را تحت تاثیر خود قرار داده، عدم صدور برگه حمایت تحصیلی می باشد، موضوعی که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی و حتی رسانه ها و تشکل ها قرار گرفته است.

گفت وگوی خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس با خانواده هایی که برای ثبت نام دانش آموزان خود به مدارس مراجعه کرده اند نشان می دهد که برخوردهای بعضا سلیقه ای موجب شده تا ادارات کفالت اتباع از صدور برگه حمایت تحصیلی امتناع کنند، موضوعی که در بین خانواده هایی که به صورت غیرمجاز در ایران زندگی می کنند بسیار شایع است.

ظاهرا خانواده هایی که دارای اقامت قانونی هستند، پس از مراجعه به مدرسه، فرزند آنها ثبت نام می شود، اما افرادی که فاقد مدرک هستند، باید به دفاتر کفالت و اداره اتباع برای دریافت برگه حمایت تحصیلی مراجعه کنند، همین موضوع سبب شده تا برخی دفاتر کفالت که به صورت خصوصی اداره می شود با استناد به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض فرمان رهبر انقلاب با عدم صدور برگه حمایت تحصیلی برای دانش آموزان افغان

نقض فرمان رهبر انقلاب با عدم صدور برگه حمایت تحصیلی برای دانش آموزان افغان