مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-11بين الملل

انتقاد استاد دانشگاه اتاوا از حضور مقامات غربی در کنفرانس سالانه منافقین


یک استاد دانشگاه کانادایی در صفحه توییترش با انتقاد از حضور مقامات غربی در کنفراس سالانه گروهک تروریستی منافقین، گفت که آنها با حضور در چنین نشستی تنها تظاهر به دفاع از دموکراسی در ایران می کنند.

- یک استاد دانشگاه کانادایی در صفحه توییترش با انتقاد از حضور مقامات غربی در کنفراس سالانه گروهک تروریستی منافقین، گفت که آنها با حضور در چنین نشستی تنها تظاهر به دفاع از دموکراسی در ایران می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توماس جونو استادیار دانشگاه اُتاوا در واکنش به حضور مقامات پیشین و فعلی آمریکایی و برخی دیگر از کشورها در کنفرانس سالانه گروهک تروریستی منافقین در صفحه توییترش نوشت: آن موقع از سال است که مجاهدین خلق، فرقه ای متخاصم واقع در آلبانی که از هیچ حمایتی در ایران برخوردار نیست، نشست سالانه اش را برگزار کرده و در آن سیاستمداران غربی که پول خوبی گرفته اند حضور یافته و تظاهر می کنند که از دموکراسی در ایران حمایت می کنند.

جونو در ادامه نوشت : حمایت از مجاهدین خلق ابتدا از سوی جمهوری خواهان آمریکا و سیاستمداران محافظه کار در کشورهای دیگر غربی و البته از سوی تعداد قابل توجهی از دموکرات ها(و برخی لیبرال ها در کانادا) انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاد دانشگاه اتاوا از حضور مقامات غربی در کنفرانس سالانه منافقین

انتقاد استاد دانشگاه اتاوا از حضور مقامات غربی در کنفرانس سالانه منافقین