مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:402021-07-11پزشكي

لزوم راه اندازی نقاهتگاه کرونا در مرز میرجاوه/کمبود ماسک مشهود است


نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان، وضعیت شیوع کرونا در میرجاوه و همچنین اقدامات کنترلی و غربالگری در مرز را تشریح و بر لزوم راه اندازی نقاهتگاه کرونا در این منطقه تاکید کرد.

- نماینده ویژه وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان اعلام کرد لزوم راه اندازی نقاهتگاه کرونا در مرز میرجاوه/کمبود ماسک مشهود است نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان، وضعیت شیوع کرونا در میرجاوه و همچنین اقدامات کنترلی و غربالگری در مرز را تشریح و بر لزوم راه اندازی نقاهتگاه کرونا در این منطقه تاکید کرد.

دکتر حمید سوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید صورت گرفته از مراکز و اقدامات درمانی در میرجاوه (مرز ایران با پاکستان)، گفت: در این منطقه کمبود جدی وجود ندارد و چهار بستری کرونایی دارند.

آی سی یو نیز بدون بیمار است و شش تخت خالی کرونایی است و یک مورد مرگ در 48 ساعت اخیر گزارش شده که در سن بالای 70 سال بوده و البته واکسن هم تزریق نکرده بوده است.

سوری درباره تمهیدات بهداشتی صورت گرفته در مرز نیز گفت: خوشبختانه مرز تحت کنترل بهداشتی قرار گرفته و از همه ورودی ها به کشور تست انجام می شود.

نماینده ویژه وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان که اکنون در میرجاوه به سر می برد، افزود: کنترلهای بهداشتی در مرزها حاکی از آن است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی نقاهتگاه کرونا در مرز میرجاوه/کمبود ماسک مشهود است

لزوم راه اندازی نقاهتگاه کرونا در مرز میرجاوه/کمبود ماسک مشهود است