مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-11ورزشي

مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید ایران شد


مهدوی کیا تا کنون سرمربیگری هیچکدام از تیم های باشگاهی و ملی را در سطوح رسمی برعهده نداشته و کارنامه مربیگری او محدود به هدایا تیم های پایه باشگاه هامبورگ آلمان است! او خودش هم بارها سرمربیگری در فوتبال ملی و باشگاهی کشورمان را رد کرده است - با تصویب اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مهدوی کیا سرمربی تیم المپیک یا همان زیر 23سال ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این انتخاب درحالی است که مهدوی کیا تا کنون بارها پیشنهاد سرمربیگری تیم های رده های مختلف پایه ملی را رد کرده است.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: با تصویب اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم المپیک انتخاب شد و به رییس فدراسیون این اختیار داده شد که پروسه قرارداد با ایشان در دستور کار قرار گیرد.

این اتفاق در حالی است که مهدوی کیا در انتخابات اخیر این فدراسیون در تیم علی کریمی قرار داشت که کاملا در سمت مخالفت سیاست های عزیزی خادم قرار دارد و هر از گاهی رییس فدراسیون فوتبال را مورد انتقادهای خود قرار می دهد.

هنوز مشخص نیست که مهدوی کیا مذاکراتی با فدراسیون فوتبال داشته است و آیا این پیشنهاد را قبول می کند یا خیر؟ مهدوی کیا تا کنون سرمربیگری هیچکدام از تیم های باشگاهی و ملی را در سطوح رسمی برعهده نداشته و کارنامه مربیگری او محدود به هدایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید ایران شد

مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید ایران شد