مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-11سياسي

همه خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بدانند


باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که ممنوعیت ها و محدودیت های کرونا شخصی شود و هر فردی خود را ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، - ایسنا/ایلام دادستان ایلام گفت: باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که ممنوعیت ها و محدودیت های کرونا شخصی شود و هر فردی خود را ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، عدم حضور در اجتماعات و آرامستان ها و پارک ها بداند.

افشار خسروی زاد در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: باید علت عدم موفقیت در کنترل و ایجاد ثبات در مهار بیماری را بررسی کنیم زیرا عدم اجرای مقررات و یک بام و دو هوا عمل کردن موجب شد همچنان شاهد پیک های متعدد کرونا باشیم.

وی با بیان اینکه محدودیت های کرونایی مردم خسته و برای بازاریان به دلیل تعطیلی های متعدد از نظر اقتصادی مشکل ایجاد می کند، گفت: طی دوران کرونا به دلیل ناشناخته بودن بیماری علاوه بر رعایت پروتکل ها، آزمون و خطاهای زیادی انجام شد و به دلایلی هنوز موفق به آرامش و ثبات در کنترل بیماری نشده ایم.

دادستان ایلام گفت: باید به گونه ای فرهنگ سازی شود که ممنوعیت ها و محدودیت های کرونا شخصی شود و هر فردی خود را ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، عدم حضور در اجتماعات و آرامستان ها و پارک ها بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بدانند

همه خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی بدانند