مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-11سياسي

رد مقالات ایرانی در مجامع بین المللی موضوع جدیدی نیست


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان گفت: رد مقالات دانشجویان و اساتید ایرانی به در مجامع بین المللی به دلیل مسائل تحریمی شایعه است و این رفتار همواره وجود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول رکنی زاده ظهر یکشنبه در نشست خبری معاون پژوهش و فناوری و مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه اصفهان اظهار داشت: دانشگاه در حوزه اهداف هیئت های علمی سرمایه گزاری کلانی کرده و در همین راستا اقدامات مؤثری را برای کشف نوآوران اثرگذار در حوزه های علوم انسانی انجام داده است.

وی افزود: مهم ترین سرمایه گذاری دانشگاه اصفهان برای بخش پژوهش است و در این راستا تلاش دارد با تحقق هدف اثر بخشی در جامعه اقدامات خود را پیش ببرد و به معنی واقعی کلمه سرمایه گزاری کرده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان معتقد است پژوهش ها در حقیقت نباید هزینه ای برای سیستم دانشگاه داشته باشد و باید دید سرمایه گذاری باشد و بهروری بر اقتصاد استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه مطالبات از دانشگاه می تواند تأثیر آن در جامعه را افزایش دهد، تصریح کرد: احساس می کنیم دانشگاه اصفهان در حوزه سلامت، محیط زیست، اقتصاد و نیروی انسانی اثر بخش عمل کرده است.

کرونا روابط بین المللی دانشگاه اصفهان را محدود کرد رکنی زاده در خصوص تأثیر در بخش آموزش بسیار بزرگ بود و این بخش خیلی لطمه خور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد مقالات ایرانی در مجامع بین المللی موضوع جدیدی نیست

رد مقالات ایرانی در مجامع بین المللی موضوع جدیدی نیست