مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-11اجتماعي

کودکان شمال تهران، محله را دیوارنگاری کردند


رویداد دیوارنگاری توسط کودکان در راستای اجرای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در محله ازگل منطقه یک اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار کرد: رویداد دیوارنگاری کودکان به همت و تلاش اداره آموزش های شهروندی و شهرداری ناحیه 9 این منطقه و کودکان و شهروندان محله ازگل با هدف اجرای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی برگزار شد.

وی اظهار داشت: به منظور برگزاری این رویداد با اعلام فراخوان برای کودکان رده سنی 4 تا 10 سال ساکن محله ازگل به عنوان محله پایلوت اجرای طرح ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، جهت ارسال آثار نقاشی با موضوع قوانین و حریم خصوصی و مدیریت و کاهش پسماند، 38 اثر جمع آوری شد و منتخبی از آثار ارسالی بر روی دیواری در محله ازگل توسط خود این کودکان دیوارنگاری شود.

سجادی در ادامه افزود: در حاشیه برگزاری این رویداد با اجرای نمایش عروسکی، برگزاری مسابقه و برپایی ایستگاه های از قبیل ایستگاه آموزش حریم خصوصی، بازیافت، بهداشت آپارتمان در کرونا و … ضمن ایجاد فضای شاد و مفرح، خدماتی نیز به کودکان و شهروندان حاضر در برنامه ارائه شد.

وی تصریح کرد: در این مراسم کودکان و شهروندان با اهدای کتاب های خوانده شده و بلا استفاده خود کتاب جدید هدیه گرفتند و لوازم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان شمال تهران، محله را دیوارنگاری کردند

کودکان شمال تهران، محله را دیوارنگاری کردند