مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-11سياسي

نگذاریم رشادت کرمانشاهیان در عملیات مرصاد فراموش شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نباید بگذاریم رشادت کرمانشاهیان در عملیات مرصاد به فراموشی سپرده شود.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نباید بگذاریم رشادت کرمانشاهیان در عملیات مرصاد به فراموشی سپرده شود.

حسین خوش اقبال امروز(20 تیر) در نشست ستاد بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه با اشاره به نامگذاری روز پنجم مرداد در تقویم رسمی کشور به نام روز ملی کرمانشاه، گفت: اگر پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه می شود، باید در رده ملی روی آن کار شود.

خوش اقبال با بیان اینکه باید در دو بعد ملی و استانی برای معرفی کرمانشاه و نقش این استان در سالهای دفاع مقدس برنامه ریزی کنیم، افزود: در بعد کلان باید هر مجموعه از طریق وزارتخانه متبوع خود برای معرفی کرمانشاه تلاش کند و در بعد استانی نیز همه ادارات و ارگان ها پای کار بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه سپس از عملیات مرصاد به عنوان یک عملیات مهم در طول سالهای دفاع مقدس یاد کرد و افزود: مرصاد مختص کرمانشاه و کرمانشاهیان نبود، بلکه افتخاری بزرگ برای ملت ایران بود، اما مردم کرمانشاه نقش مهمی را در این عملیات ایفا کردند و نباید بگذاریم رشادت کرمانشاهیان در این عملیات مهم به فراموشی سپرده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریم رشادت کرمانشاهیان در عملیات مرصاد فراموش شود

نگذاریم رشادت کرمانشاهیان در عملیات مرصاد فراموش شود