مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-11سياسي

فعالیت 40 واحد فناور در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان


مدیر امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی از فعالیت 40 واحد فناور و پنج شرکت دانش بنیان و خلاق در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر امور فناوری، مرکز رشد و کارآفرینی از فعالیت 40 واحد فناور و پنج شرکت دانش بنیان و خلاق در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان خبر داد.

جواد راستی امروز (یکشنبه- 20 تیرماه) در نشست خبری در دانشگاه اصفهان، با اشاره به حرکت دانشگاه اصفهان به سمت تبدیل شدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم، اظهار کرد: در حال حاضر 40 واحد فناور در دوره های رشد و پیش رشد و پنج شرکت دانش بنیان و خلاق در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان فعال هستند.

وی افزود: ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان به مساحت 32 هکتار به عنوان قطب آموزش، پژوهش و کارآفرینی در حوز ه صنایع سرگرمی از سال 1398 آغاز به کار کرد.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: در این مرکز، منظومه خلق ارزش شامل بازیگران مؤثر زیست بوم کارآفرینی کشور، شبکه های سرمایه گذاری و شتاب دهی، فضاهای اشتراکی، فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی، دفاتر خدماتی حقوقی و بازرگانی، شبکه های مشاوره و منتورشیپ، شبکه های ارتباط مؤثر با کارآفرینان و نوآوران و حمایت از کسب وکارهای دانش بنیان و ارزش آفرین علمی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 واحد فناور در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان

فعالیت 40 واحد فناور در ناحیه نوآوری دانشگاه اصفهان