مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-11سياسي

از وضعیت قرمز کرونا در نهبندان تا تشدید نظارت ها


فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهرستان نهبندان، گفت: از امروز نظارت بر بخش های مختلف همانند رستوران ها، اصناف و ادارات تشدید می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در شهرستان نهبندان، گفت: از امروز نظارت بر بخش های مختلف همانند رستوران ها، اصناف و ادارات تشدید می شود.

مجید بیکی، امروز یکشنبه 20 تیر در ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا ویروس در شهرستان نهبندان اظهار کرد: شهرستان نهبندان به لحاظ رنگ بندی جدید کرونا، به قرمز پر رنگ تغییر وضعیت داده و شرایط شهرستان به نحوی است که با توجه به محدودیت ها و تعداد تخت های بیمارستانی باید محدودیت ها بیشتر اعمال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار نهبندان با بیان اینکه در حال حاضر 35 بیمار کرونایی در بیمارستان آتشدست نهبندان بستری هستند، گفت: تعداد افراد بستری در بیمارستان عدد بالایی است برای مدیریت بیماری نیازمند همکاری مردم و مسئولان هستیم تا شرایط شهرستان به روال قبل برگردد.

بیکی با اشاره به اینکه اعمال برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها ممکن است نارضایتی هایی را در پی داشته باشد، افزود: متاسفانه بخشی که ما انتظار داریم برای آنها محدودیت ها اعمال نشود، خود را موظف و مکلف بر رعایت پروتکل ها نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وضعیت قرمز کرونا در نهبندان تا تشدید نظارت ها

از وضعیت قرمز کرونا در نهبندان تا تشدید نظارت ها