مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:352021-07-11سياسي

نمایندگان مجلس در عزل و نصب های دولت آینده دخالت نمی کنند


رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: با توجه به منویات اخیر رهبر انقلاب، مجلس در عزل و نصب های دولت آینده ورود نمی کند اما در انجام وظیفه نظارتی خود با قدرت و مطالبه گرانه وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علیرضا نظری ظهر یکشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی با جمعی از فعالان سیاسی در اراک اظهار کرد: ایام رقابت های انتخاباتی پایان یافته و اکنون باید به دنبال استفاده از تمامی فرصت ها برای خدمت به مردم باشیم و از انجام وظایف خود غفلت نکنیم.

وی با اشاره به تبعات مدیریت هشت سال اخیر در کشور گفت: ناکارآمدی چالشی مهم برای کشور به وجود آورده و موجب ناامیدی مردم شده است اما حضور معنادار مردم در انتخابات 1400 نشان داد مردم علیرغم گلایه های به حقی که دارند با نظام اسلامی قهر نیستند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به دستاوردهای سه سال نخست دولت نهم ادامه داد: جریان انحراف تدریجی به وقوع می پیوندد و یک شبه رقم نمی خورد بنابراین باید همه تلاش کنند تا اتفاقاتی از قبیل چالشهای دولت دهم برای کشور اتفاق نیفتد.

نظری نقش جریان انقلابی را در مقابله با انحراف مسئولان مهم دانست و تأکید کرد: جریان انقلابی از امروز وظیفه دیده بانی، رصد و مطالبه گری را باید به دوش بگیرد و همه ظرفیت ها خود را برای جبران ناکارآمدی ها و پیشرفت کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس در عزل و نصب های دولت آینده دخالت نمی کنند

نمایندگان مجلس در عزل و نصب های دولت آینده دخالت نمی کنند