مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-11اقتصادي

استان مرکزی و ارمنستان مستعد همکاری مشترک


استان مرکزی و ارمنستان می توانند تعامل سازنده خوبی در زمینه اقتصادی، تجارت، سرمایه گذاری و تولید محصولات مشترک داشته باشند و با همکاری دو جانبه وارد بازار ثالث شویم.

- ایسنا/مرکزی سفیر ارمنستان در ایران گفت: استان مرکزی و ارمنستان می توانند تعامل سازنده خوبی در زمینه اقتصادی، تجارت، سرمایه گذاری و تولید محصولات مشترک داشته باشند و با همکاری دو جانبه وارد بازار ثالث شویم.

آرتاشس تومانیان 20 تیرماه 1400 در نشست با سفیر ارمنستان که در جریان سفر یک روزه آرتاشس تومانیان به استان مرکزی برگزار شد، با بیان اینکه برای سومین بار به استان مرکزی سفر کرده ام و به شرایط استان اشراف دارم، بیان کرد: یکی از مهمترین شاخصه های استان مرکزی، حضور افراد فنی و با پشتکار است که امور را به نتیجه می رسانند.

اظهار کرد: در استان های مختلفی حضور داشتم اما اقرار می کنم استان مرکزی از نظر فنی و صنعتی در ایران سرآمد است، استان مرکزی و ارمنستان پتانسیل های بسیاری در اختیار دارند که تاکنون به خوبی استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه قبل از سفر، هماهنگی لازم با وزرات اقتصاد ارمنستان به منظور حضور هیات تجاری از استان مرکزی در ارمنستان انجام شد، گفت: می توان هماهنگی جهت سفر رسمی از سوی استاندار مرکزی به ارمنستان و ملاقات با دولت را ترتیب داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی و ارمنستان مستعد همکاری مشترک

استان مرکزی و ارمنستان مستعد همکاری مشترک