مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-11اقتصادي

رشد 93 درصدی عملیاتی شدن نسخه های الکترونیک تامین اجتماعی در قم


مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم گفت: از 5 درصد نسخه الکترونیک در ابتدای سال 99 به بالای 98 درصد در خرداد امسال رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، داود علیمحمدی در کنفرانس خبری مدیران تامین اجتماعی استان قم که روند خرید تجهیزات پزشکی در قم را حدود 13 برابر کند.

مدیردرمان سازمان تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع)، نخستین بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در کشور به عنوان معین درمان بیماران کرونایی شد، گفت: حدود 9 هزار بیمار مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری به این بیمارستان مراجعه کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان امام رضا(ع) را از ابتدای شیوع این بیماری در کشور مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بالای هزار و 600 نفر از ابتدای شیوع کرونا در این بیمارستان بستری شدند و این بیمارستان کمترین میزان مرگ و میر را نسبت به اعداد و ارقامی که در سطح کشور بوده داشته است.

علیمحمدی با اشاره به بحث نسخه الکترونیکی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان قم اشاره و بیان کرد: در بحث نسخه الکترونیک حرکت های خوبی صورت گرفته است هرچند هنوز در این زمینه مشکلاتی بسیاری وجود دارد که نیازمند ارتباطات درون و برون سازمانی هستیم تا تمام این مسائل حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 93 درصدی عملیاتی شدن نسخه های الکترونیک تامین اجتماعی در قم

رشد 93 درصدی عملیاتی شدن نسخه های الکترونیک تامین اجتماعی در قم