مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-11سياسي

خاطره نویسی از دفاع مقدس یک توفیق است


خاطره گویی و خاطره نویسی یک توفیق است و امروز در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی رزمندگان وظیفه دارند عطر فرهنگ شهادت را در فضای آلوده امروز منتشر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی رزمندگان وظیفه دارند عطر فرهنگ شهادت را در فضای آلوده امروز منتشر کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف ساختن نسل جوان است اظهار کرد: دو توصیه در خصوص بایدها و نبایدهای خاطره گویی را تبدیل به منشوری کردیم که شامل پرهیز از گفتن مطالب غیرواقعی است، عدم تعریف از خود، عدم تحقیر مردم و ارتش عراق، عدم بیان موارد کلامی نامناسب، عدم انتقاد و بدگویی از کسانی که قادر به پاسخگویی نیستند می شود.

سرلشگر صفوی در خصوص بایدهای خاطره گویی عنوان کرد: نگاه به خاطره گویی به عنوان یک نیاز تاکید بر ارکان اصلی ارزش ها و عقلانیت دفاع مقدس است؛ گفتن خاطرات با مطالب دقیق و مستند و همراه با استدلال؛ ذکر نام شهدا ذکر زمان و مکان خاطرات، رعایت امنیت ملی و مصالح کشور، ایجاد ارتباط و دست آموخته دفاع مقدس با مثال فعلی مردم و کشورمان، بیان ایثار و فداکاری اقشار مردم از جمله این موارد است.

دستیار مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 سال از جنگ می گذرد و الان درگیر جنگ اقتصادی است اما امید دارم از همه سختی ها و چالش های کنونی کشور عبور کنیم و به یک گشایش برسیم اما به چند شرط ابتد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره نویسی از دفاع مقدس یک توفیق است

خاطره نویسی از دفاع مقدس یک توفیق است