مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-11سياسي

دولت رییسی میراث دار بدهی 100 هزار میلیاردی است


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت رییسی میراث دار بدهی 100 هزار میلیاردی و کسری شدید بودجه است نباید به انتظارات غیرمعقول که مشکلات یک شبه حل می شود دامن زد.

- اراک- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت رییسی میراث دار بدهی 100 هزار میلیاردی و کسری شدید بودجه است نباید به انتظارات غیرمعقول که مشکلات یک شبه حل می شود دامن زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعلی اکبر کریمی ظهر یکشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان مرکزی با جمعی از فعالان سیاسی در اراک اظهار کرد: تلاش های جهادی نیروهای انقلاب در انتخابات اخیر باعث روی کار آمدن دولتی شد که در رأس آن فردی انقلابی، متعهد و پاک دست حضور دارد.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 هم جریان انقلابی تلاش های زیادی داشت اما جریان زر و تزویر داخلی و حامیان خارجی آنها دست به دست هم دادند تا جریان لیبرال غرب زده در کشور حاکم شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملکرد هشت ساله دولت تدبیر و امید شرایط بسیار سختی را برای کشور رقم زده است و مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی دست به گریبان هستند.

کریمی رویکرد انقلابی سه قوه را یک فرصت ارزشمند برای کشور دانست و افزود: اکنون نیازمند اقدامات اساسی برای حل مشکلات مردم هستیم لازمه رفع موانع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی میراث دار بدهی 100 هزار میلیاردی است

دولت رییسی میراث دار بدهی 100 هزار میلیاردی است