مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 12:552021-07-11سياسي

اسدآباد در عفاف و حجاب آسیب دیده است


امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه همه دستگاه های مرتبط نسبت به بحث عفاف وحجاب کوتاهی کرده ایم، اظهار کرد: شهر اسدآباد شهر چادری ها را نباید با دیگر شهرها مقایسه کرد چرا که این شهر در بحث حجاب لطمه و آسیب نخورده بود و اکنون این شهر را آسیب دیده می بینیم و از نظر حجاب لطمه دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید موسی حسینی مجد یکشنبه 20تیرماه در شورای فرهنگ عمومی با تأکید بر اینکه وضع موجود عفاف و حجاب را باید با راهکار و روش هایی کنترل کرد که بدتر از این نشود ،افزود: عفاف و حجاب برای صیانت از خانواده و حفظ ارزش ها از نقش مهمی برخوردار بوده و از بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله پدیده طلاق جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در چهارسال اخیر به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی دستگاه های متولی عفاف و حجاب نسبت به این مقوله مهم کم توجهی کرده اند و اگر توجه بیشتری به فرهنگ سازی عفاف وحجاب می شد با مشکل امروز مواجه نبودیم .

وی با بیان اینکه متأسفانه در کشور قانون روشنی که حد اختیار لازم اعمال قانون در رابطه با عفاف و حجاب را برای دستگاه قضا و نیروی انتظامی مشخص کرده باشد وجود ندارد، تصریح کرد:از دادگستری ،دادستان ،فرمانده انتظامی و ستاد امربه معروف .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد در عفاف و حجاب آسیب دیده است

اسدآباد در عفاف و حجاب آسیب دیده است