مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-11سياسي

سه دلیل برای ممنوعیت ورود حیوانات به محیط بازی کودکان


برخی از صاحبان سگ ها اغلب تصور می کنند که سگ آنها کاملاً اهلی است و هرگز به کودکان آسیب نمی رساند اما ممنوعیت ورود سگ ها به فضای بازی کودکان ابداع شورای شهر تهران نیست و این محدودیت در بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی نیز وجود دارد و دلیل آن به عمدتا .

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس- صبح امروز نمایندگان شورای شهر تهران از تصویب یک فوریت بازی کودکان ابداع شورای شهر تهران نیست و این محدودیت در بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی نیز وجود دارد و دلیل آن به عمدتا پیشگیری از حمله سگ ها به کودکان است.

چرا باید سگ ها را از زمین بازی کودکان دور کرد؟ انگل توکسوکارا: توکسوکارا انگلی خطرناک است که در سگ ها و گربه ها به وفور دیده می شود.

 اغلب اوقات، حیواناتی که این انگل را دارند ممکن است هیچ علامتی از عفونت نداشته باشند.

با این حال، حیوانات آلوده می توانند تخم این انگل را از طریق مدفوع خود منتشر کنند و حتی اگر صاحب سگ مدفوع سگ خود را جمع کند، این انگل می تواند زمین را آلوده کند.

این در حالی است که برخی از کودکان تمایل به خوردن خاک و شن و ماسه دارند و یا خیلی معمول است است انگشتان خود را پس از برخورد با زمین به چشم و دهان خود بزنند که در این صورت لارو انگل توکسوکارا می تواند به راحتی از این طریق بدن کودک را آلوده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه دلیل برای ممنوعیت ورود حیوانات به محیط بازی کودکان

سه دلیل برای ممنوعیت ورود حیوانات به محیط بازی کودکان