مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 14:252021-07-11سياسي

خانه زلزله زدگان جاجرم و گرمه تا پاییز ساخته شود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: گلایه ای که هم مردم روستا و هم ما از دولت داریم این است که قریب دو ماه موضوع اعطای تسهیلات به زلزله زدگان گرمه و جاجرم را تأخیر انداخت اما باید منازل زلزله زدگان جاجرم و گرمه تا پیش ازشروع پاییز ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبجنورد، حجت الاسلام والمسلمین نوری امروز در بازدید از مناطق زلزله زده، اظهار کرد: همه کسانی که مسئولیت دارند باید تلاش کنند ساخت وساز منازل زلزله زدگان گرمه و جاجرم را تا وقتی که هوا سرد نشده و قبل از فرارسیدن پاییز، به نتیجه برسانند تا مردم از چادر به زیر سقف خانه های خود بروند.

وی در این بازدید، ضمن دیدار با خانواده های زلزله زده شهر شوقان و روستای عمارت از توابع شهرستان جاجرم و روستاهای شورک و قزل حصار سفلی از توابع شهرستان گرمه، از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل آن ها قرار گرفت.

امام جمعه بجنورد، با اشاره به تخریب شماری از روستاها و منازل روستاییان این مناطق، تصریح کرد: در جریان دو زمین لرزه امسال که مناطقی از جنوب خراسان شمالی را لرزاند، برخی از روستاها به ویژه در شهرستان های گرمه و جاجرم تخریب زیادی داشته و بسیاری از خانه های مردم در این مناطق از بین رفته است؛ به گونه ای اکنون در این روزهای گرم و شب های سرد منطقه، شماری از مردم در چادر زندگی می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه زلزله زدگان جاجرم و گرمه تا پاییز ساخته شود

خانه زلزله زدگان جاجرم و گرمه تا پاییز ساخته شود