مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 14:352021-07-11سياسي

انتقاد به سکوت در برابر تعرض به خط انتقال آب یزد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: از یکسو سکوت دستگاه قضا در برابر تعرض به خط انتقال آب به یزد و از سوی دیگر عدم جلوگیری از اقدامات خرابکارانه متعرضان، - سئوال برانگیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایجاد شده است، اظهار داشت: سرمایه گذاران اطمینان داشته باشند که این شرایط گذراست و تا پایان سال به وضعیت عادی می رسیم.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس عنوان کرد: یزد در حوزه گردشگری جایگاه بسیار خوبی دارد بنابراین باید به فکر توسعه باشیم زیرا معتقدیم اگر صنعت گردشگری در استان یزد توسعه پیدا کند، می تواند اتفاقات بسیار خوبی هم به لحاظ فرهنگی و هم به لحاظ اقتصادی برای استان رقم بزند.

جوکار در مورد وضعیت معادن استان یزد نیز افزود: معادن نعمات خدادادی هستند و یزد نیز از ذخایر بسیار خوبی بهره مند است اما در طول 80 سال گذشته فقط استخراج انجام شده و به استان های دیگر یا خارج از کشور صادر شده بر این اساس فرآوری و بهره وری موادمعدنی در این استان بسیار پایین بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد بیان کرد: برای فرار از خام فروشی و اینکه یک سند چشم انداز برای معدن و صنایع معدنی تعریف کنیم، جلسات و تعاملاتی با وزارت صمت داشته ایم و در تلاش برای توسعه صنایع پایین دستی در سطح استان هستیم زیرا تولید ثروت در صنایع پایین دستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد به سکوت در برابر تعرض به خط انتقال آب یزد

انتقاد به سکوت در برابر تعرض به خط انتقال آب یزد