مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-11سياسي

اهدای 2 باب مغازه تجاری برای بازسازی عتبات توسط مادر دو شهید خرم آبادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، خانم فاطمه صیادی مادر شهیدان حمید رضا صیادی پاپی و مجتبی حمیدنیا عصر امروز با حضور در ستاد عتبات عالیات لرستان اقدام به اهدای 2 باب مغازه تجاری خود به این مجموعه کرد.

بانو صیادی که سال ها پیش نیز با راهی کردن فرزندان خود به جبهه های حق علیه باطل، دین خود را به آرمان های اسلام و انقلاب ادا کرده بود، انگیزه خود از اقدام امروز را پیشکش کردن اموال به حضرت فاطمه زهرا(س) به دلیل محبت بسیار به ایشان عنوان کرد.

                           وی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه مال دنیا ارزش ندارد، بیان داشت: نیت کردم که با اهداء این دو باب مغازه به متراژ 42 مترمربع در حوالی گلدشت خرم آباد به عتبات عالیات و فروش آن توسط ستاد بازسازی،کل مبلغ فروش در صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در جوار بارگاه امیرالمومنین (ع) در نجف هزینه شود.

  اصغر حقی پور رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان نیز ضمن تقدیر از اقدام خانم صیادی، روحیه ولایت مداری این مادر شهید را ارزنده عنوان کرد و به فارس گفت: خانم صیادی نمونه ای از ده ها و بلکه صدها فرد خیر در استان است که اموال خود را در راه بازسازی عتبات اهدا می کنند.

وی با بیان اینکه مغازه های اهدایی از ارزش ریالی بالایی برخوردار هستند، افزود: پس از مزایده، این مغازه ها به بالاترین قیمت به فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 باب مغازه تجاری برای بازسازی عتبات توسط مادر دو شهید خرم آبادی

اهدای 2 باب مغازه تجاری برای بازسازی عتبات توسط مادر دو شهید خرم آبادی