مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 15:152021-07-11سياسي

واکنش نماینده تنگستان به افتتاح سد خاییز


غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام، اعتراض خود را به وزیر نیرو در خصوص بهره برداری نشان داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، از زمان اعلام خبر افتتاح سد خاییز 16 میلیون متر مکعبی توسط معاون امور عمرانی استاندار بوشهر واکنش هایی از سوی برخی مسؤولان مبنی بر نیمه کاره بودن این پروژه در فضای مجازی مشاهده شده است.

از جمله اینکه غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در شاخه شیرین رودخانه اهرم، موجب کاهش برداشت از منابع آب زیرزمینی در بخش کشاورزی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سد خاییز نقش مهمی در تأمین آب مورد نیاز هزار و 200 هکتار از اراضی کشاورزی، باغ ها و نخیلات در شهرستان تنگستان دارد و مدت هاست اهالی شهرستان تنگستان منتظر تکمیل و بهره برداری از این سد هستند.

بیش از دو دهه است که در استان بوشهر شاهد خشکسالی هستیم و شرایط منابع آب سطحی و زیرزمینی این استان مناسب نمی باشد، از جهتی ساخت سد و کنترل سیلاب هایی که به دریا می ریزند یکی از راهکارهای مهم برای تأمین آب شرب، کشاورزی و صنعت است.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نماینده تنگستان به افتتاح سد خاییز

واکنش نماینده تنگستان به افتتاح سد خاییز