مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 15:402021-07-11سياسي

برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه اصحاب رسانه در گیلان


رییس بسیج رسانه گیلان از برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه اصحاب رسانه در استان خبر داد و گفت: هدف ارتقای فنی و مهارتی اصحاب رسانه است.

- ، مهدی پارسا عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند، ویژه اصحاب رسانه، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه استان در قالب کمیته فرهنگی انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان، اقدام به برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه خبرنگاران نموده است.

وی با بیان اینکه تحلیل و تفسیر عکس مستند و نگارش عنوان برای گزارش تصویری از ویژگی های این دوره تخصصی است، گفت: سوژه یابی عکاسی مستند و نگاه خلاقانه یک عکاس نیز در این دوره به طور ویژه مورد بحث و آموزش قرار می گیرد.

رییس بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه این دوره آموزشی به صورت فشرده سه ماهه از اول مرداد ماه آغاز می شود، افزود: در پایان نیز گواهینامه پایان دوره آموزشی عکاسی خبری به شرکت کنندگان اعطا می شود.

پارسا با بیان اینکه علاقه مندان می توانند تا 30 تیرماه برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند، گفت: متقاضیان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09114678348 تماس گرفته و برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه اصحاب رسانه در گیلان

برگزاری دوره آموزشی عکاسی خبری و مستند ویژه اصحاب رسانه در گیلان