مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-11سياسي

دپوی پنج میلیون تن نهاده در بندر امام/حمل ونقل نهاده های دامی سرعت می گیرد


نائب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه پنج میلیون تن نهاده در بندر امام خمینی(ره) دپو شده، گفت: تسریع در سیستم حمل ونقل و برخورد با رانت و ترک فعل در زمینه کمبود نهاده های دامی و کشاورزی در دستور کار است.

- محمد جواد عسکری نائب رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با بیان اینکه در تولید پروتیین سفید و قرمز دچار مشکل شده ایم، اظهار کرد: دهم خرداد ماه در سفری که به بندر امام خمینی(ره) داشتم، اولین مشکلی که پس از جلسه و بررسی به آن رسیدیم موضوع حمل و نقل بود.

وی افزود: تقریبا همه فضاها را محیا کردیم راه و شهرسازی و استانداران را پای کار آوردیم، در حال حاضر 5 میلیون تن نهاده در بندر امام خمینی(ره) دپو شده است که یک میلیون و پانصد هزار تن مربوط به دولت و مابقی بخش خصوصی است.

عسکری عنوان کرد: فضایی ایجاد کردیم که نهاده های بخش خصوصی و دولتی در حمل تسریع شود؛ سیستم ریلی را فعال کردیم تا از این بخش از حمل و نقل هم بهره ببریم.

وی با بیان اینکه مشکلات دیگر در بحث نهاده ها مربوط به رانت و فساد است، گفت: به دستگاه های متولی اعلام کردیم که در اسرع وقت این مسئله را پیگیری نمایند؛ کمیسیون کشاورزی با جدیت موضوع نهاده های دامی و کشاورزی را دنبال می کند، هر جایی مشکل دیدیم و یا ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی پنج میلیون تن نهاده در بندر امام/حمل ونقل نهاده های دامی سرعت می گیرد

دپوی پنج میلیون تن نهاده در بندر امام/حمل ونقل نهاده های دامی سرعت می گیرد