مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 19:252021-07-11فرهنگي

از تلویزیون دلخور است اما دوست دارد با آن کار کند!


مرضیه برومند در اوج عصبانیت و غمگین بودن می تواند همه دلگیری ها و اضطراب های خود را با لحنی شیرین بیان کند تا جایی که شما به عنوان مخاطب ممکن است بارها به خنده بیفتید و همان طور که ته ذهن تان به سخنان او فکر می کنید، - مرضیه برومند در اوج عصبانیت و غمگین بودن می تواند همه دلگیری ها و اضطراب های خود را با لحنی شیرین بیان کند تا جایی که شما به عنوان مخاطب ممکن است بارها به خنده بیفتید و همان طور که ته ذهن تان به سخنان او فکر می کنید، می دانید که این تامل کردن، نومیدانه و تلخ نیست.

او این روزها مشغول آماده سازی اولین سریال خود در شبکه نمایش خانگی است؛ مجموعه مجتمع مسکونی کلیله و دمنه که قرار است از فیلم نت پخش شود.

برومند در گفتگو با ایسنا از رنجشی که از تلویزیون دارد، از پروژه های ناتمامش و اضطرابش برای موفقیت این سریال تازه می گوید و توضیح می دهد که مخاطبان این مجموعه، گروه سنی جوان و خانواده ها هستند، نه کودکان.

او بر این نکته هم تاکید دارد که همه عوامل گروهش را انتخاب کرده و از جوانانِ علاقه مند می خواهد پیگیر حضور در این پروژه نباشند.

طرحی که بارها به در بسته خورد برومند در آغاز این گفتگو می گوید، با وجود دلگیری اش از تلویزیون، همچنان علاقه مند است با این رسانه همکاری کند، رسانه ای که بی واسطه، او را با مخاطبان پرشماری پیوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تلویزیون دلخور است اما دوست دارد با آن کار کند!

از تلویزیون دلخور است اما دوست دارد با آن کار کند!