مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 19:452021-07-11سياسي

راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در چابهار می تواند بیشتر مشکلات را مرتفع کند


راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در چابهار از ضرورت های مهم است چون اینجا بنا به گفته مقام معظم رهبری گنج پنهان است و این اقدام خیر می تواند بیشتر مشکلات را مرتفع کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در چابهار از ضرورت های مهم است چون اینجا بنا به گفته مقام معظم رهبری گنج پنهان است و این اقدام خیر می تواند بیشتر مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در نشست جمع بندی سفر وزیر بهداشت به چابهار اظهارکرد: در خصوص بیمارستان 540 تختخوابی باید تصمیم گیری شود تا سریعتر فعالیت اجرایی آن آغاز و شاهد افتتاح آن باشیم.

وی بر راه اندازی اورژانس هوایی، بیمارستانهای محلی، انجام تست های فراگیر کرونا، رعایت فاصله اجتماعی و اختصاص امکانات در نقاط مختلف استان تاکید و خاطرنشان کرد: با راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی چابهار بخشی از این مشکلات برطرف می شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار نیز با بیان اینکه چابهار نیازمند دانشگاه علوم پزشکی مستقل است اظهار داشت: بیمارستان 540 تختخوابی چابهار از سال 1397 کلنگ زنی شده و تاکنون هنوز هیچ پیشرفتی نداشته است و مردم همچنان از کمبود امکانات و مشکلات بهداشتی و درمانی رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در چابهار می تواند بیشتر مشکلات را مرتفع کند

راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی در چابهار می تواند بیشتر مشکلات را مرتفع کند