مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-11سياسي

دانشنامه جوادالائمه(ع) رونمایی شد


کتاب دانشنامه جوادالائمه(ع)، شرحی جامع از تاریخ و سیره امام جواد(ع)، تألیف آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در مشهد رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی کتاب دانشنامه جوادالائمه(ع)، شرحی جامع از تاریخ و سیره امام جواد(ع)، تألیف آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در مشهد رونمایی شد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در آیین رونمایی از این کتاب در مشهد اظهار کرد: رونمایی از کتاب دانشنامه جوادالائمه(ع) در سال روز شهادت جوان ترین پیشوا و امام و در محضر علمای بزرگوار افتخار بزرگی است و ما معتقدیم که امروز برای زیست مومنانه و سبک زندگی دینی قطعا نیازمند به منابعی همچون چنین دانشنامه هایی هستیم.

وی تصریح کرد: از امروز آن هایی که در حوزه سبک زندگی دینی کار می کنند، می توانند چه در بیان معارف اهل بیت(ع) و چه در تبلیغ این معارف از این محصول فرهنگی بهره لازم را ببرند.

حجت الاسلام محسن دعایی، مدیر موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام، در ادامه جلسه با اشاره به بابرکت بودن شخصیت امام جواد(ع) عنوان کرد: دانشنامه جوادالائمه(ع) یک کتاب ارزشمند و فاخر و همچنین یک منبع پژوهشی بسیار مفید است که می توان خروجی های متعددی از آن گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه جوادالائمه(ع) رونمایی شد

دانشنامه جوادالائمه(ع) رونمایی شد