مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 01:552021-07-11حوادث

کشاورزان نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه کشاورزان مراقب آتش سوزی در مزارع به سبب گرمای هوا باشند، گفت: کشاورزان در اسرع وقت نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه کشاورزان مراقب آتش سوزی در مزارع به سبب گرمای هوا باشند، گفت: کشاورزان در اسرع وقت نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: با توجه به اخباری مبنی بر آتش گرفتن مراتع، مزارع، جنگل ها ، محصولات کشاورزی و .

، می طلبد مردم، کشاورزان و دامداران به منظور پیشگیری از آتش سوزی، نکات ایمنی را بیشتر رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از آتش سوزی و هدر رفتن سرمایه ملی کشاورزان باید به توصیه های کارشناسان توجه و نکات ایمنی را رعایت کنند، زمانی که سطح مزارع، جنگل و مرتع پوشیده از علف و برگ های خشک بوده و هوا گرم است آتش روشن نکرده و کبریت و ته سیگار نیمه سوخته را به ویژه در مزارع و پوشش جنگلی رها نکنند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه کشاورزان در صورت نیاز به روشن کردن آتش قبل از انجام این کار، باید اطراف محل را از خار، خاشاک و برگ های خشک پاک کرده و با احتیاط آتش روشن کنند، افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند

کشاورزان نسبت به برداشت محصولات خود اقدام کنند