مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 02:152021-07-11اقتصادي

اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار قروه ای در طرح شمیم خدمت


رییس اداره اوقاف و امور خیریه قروه از اجرایی شدن طرح شمیم خدمت ویژه اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار در این شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در سالجاری در اولین مرحله در طرح شمیم خدمت کارگاه خیاطی ویژه بانوان خود سرپرست در قروه افتتاح شد و زمینه اشتغال 10 نفر از بانوان سرپرست خانوار را فراهم ساخته است.

وی در ادامه تصریح کرد: در طرح شمیم خدمت 10 دستگاه چرخ خیاطی با تجهیزات کامل کارگاهی به ارزش 210 میلیون تومان تهیه شد و در یک فضای حدود 200 متری زمینه تولید انواع لباس زنانه، مانتو، کاپشن، لباس فرم مدارس و.

فراهم شده است.

وی افزود: در این طرح کارگاه تولیدی هر بانوی کارآفرین به طور میانگین می تواند ماهیانه 3 تا 3 میلیون تومان درآمد کسب کند ضمن اینکه تمام تولیدات این کارگاه در بازار به قیمت مناسب عرضه می شود.

مرادی در مورد دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه گفت: خانواده های زندانیان نیز می توانند از چنین طرح های اشتغالزایی بهره مند شوند، همچنین در آینده نزدیک طرح شمیم خدمت در شهر جدید مالوجه اجرایی خواهد شد.

به گفته رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه، در طرح شمیم خدمت مددجویان بهزیستی،کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره اوقاف تحت حمایت کارآفرینی و اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار قروه ای در طرح شمیم خدمت

اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار قروه ای در طرح شمیم خدمت