مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-11اقتصادي

90 درصد شالیزارهای مازندران به خوشه رسید


مسئول پیگیری زراعت برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت:90 درصد شالیزارهای مازندران در مرحله خوشه دهی قرار گرفته و نخستین برداشت رسمی شالی نیز در دشت هراز هفته جاری شروع می شود.

- ایسنا/مازندران مسئول پیگیری زراعت برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت:90 درصد شالیزارهای مازندران در مرحله خوشه دهی قرار گرفته و نخستین برداشت رسمی شالی نیز در دشت هراز هفته جاری شروع می شود.

علی محمد رمضانی با اظهار این که 90 درصد شالیزارهای مازندران در مرحله خوشه دهی قرار گرفته و نخستین برداشت رسمی شالی نیز در دشت هراز هفته جاری شروع می شود، گفت: اگرچه بخشی از اراضی شرق استان تحت استرس آبی قرار دارد، ولی در مجموعه وضعیت مطلوب است.

وی با تاکید بر این که اصلا کمبود تولید در سال جاری وجود ندارد و وضعیت خوشه دهی شالیزارهای استان به دلیل افزایش سطح کشت مکانیزه مطلوب تر از سال گذشته است، افزود: بررسی های کارشناسان برنج در مناطق 64 گانه مراکز جهاد کشاورزی استان نشان می دهد همه اراضی شالیزاری از غرب تا شهرستان میاندورود در شرق استان در بهترین وضعیت خوشه گیری قرار دارند و از خطر مشکلات خشکسالی نیز گذر کردند.

مسئول پیگیری زراعت برنج جهاد کشاورزی مازندران گفت: اگرچه کشاورزان دشت هراز واقع در شهرستان های آمل، بابل، محمودآباد و فریدونکنار که آب مورد نیازشان از رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد شالیزارهای مازندران به خوشه رسید

90 درصد شالیزارهای مازندران به خوشه رسید