مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:202021-07-11سياسي

امکان اعتراض شرکت کنندگان جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 فراهم شد


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از انتشار کارنامه آثار شرکت کنندگان جشنواره تیتر 12 برای اولین بار در تاریخ جشنواره خبر داد و گفت: صاحبان آثار بعد از مشاهده کارنامه آثار خود چنانچه به داوری اثر خود اعتراض داشته باشند می توانند ذیل صفحه کارنامه از .

- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از انتشار کارنامه آثار شرکت کنندگان جشنواره تیتر 12 برای اولین بار در تاریخ جشنواره خبر داد و گفت: صاحبان آثار بعد از مشاهده کارنامه آثار خود چنانچه به داوری اثر خود اعتراض داشته باشند می توانند ذیل صفحه کارنامه از امکان ثبت اعتراض استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیماسادات لاری با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی کارنامه آثار شرکت کنندگان منتشر می شود، گفت: کارنامه تمامی آثار راه یافته به مرحله اول داوری جشنواره از روز اعلام نتایج داوری مرحله اول از طریق حساب کاربری شرکت کنندگان در سامانه جشنواره قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: در دوره های قبلی جشنواره فقط اسامی و مشخصات راه یافته گان به مراحل بعدی جشنواره و گاهی فقط اسامی برگزیدگان نهایی اعلام می شد، اما امسال و در دوازدهمین دوره از جشنواره در اقدامی نو برای اولین بار کارنامه هر اثر و نشریه بلافاصله بعد از اتمام فرآیند داوری ارائه شد و صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اعتراض شرکت کنندگان جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 فراهم شد

امکان اعتراض شرکت کنندگان جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12 فراهم شد