مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-12سياسي

تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از عرصه سخت به نرم تغییر کرده است


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از عرصه سخت به عرصه نرم، تغییر پیدا کرده است و باید بصیرت لازم مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین کفعمی شامگاه یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: محوریت طرح اعتلای بسیج برای ورود تخصصی به مسائل انقلاب بود.

وی با بیان اینکه چند ماه بعد از آغاز طرح اعتلای بسیج، مساله محوری مورد تأیید و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت، اظهار کرد: باید مسائل انقلاب را در دانشگاه ها به عنوان قوه آگاهی کشور و با استفاده از ظرفیت علم بتوانیم دسته بندی کرده و با ایجاد حرکت عمومی به سمت چشم انداز به کارآمدی دولت کمک کرد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: با شکل گیری دولت جوان و حزب اللهی، شاهد سرعت بیشتر حرکت به سمت چشم انداز مورد نظر در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خواهیم بود و باید این مهم به جد مورد تاکید قرار گیرد.

کفعمی با بیان اینکه امروز یکی از ضروری ترین تشکل ها بسیج دانشجو و طلبه است، تاکید کرد: تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از عرصه سخت به عرصه نرم، تغییر پیدا کرده است و باید بصیرت لازم مد نظر قرار گیرد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: تشکل های دانشجویی، مصداق جریانی است که باید با شکل گیری و حرکت به سمت چشم ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از عرصه سخت به نرم تغییر کرده است

تهدیدات علیه انقلاب اسلامی از عرصه سخت به نرم تغییر کرده است