مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-12سياسي

تشکیل کمیته بررسی صلاحیت معرفی شدگان در «سامانه یاران»/رییسی اهل معامله نیست


صلاحیت معرفی شدگان به «سامانه یاران» از لحاظ عمومی،تخصصی و سوابق اجرایی توسط کمیته ای که از سوی رییس جمهور منتخب معرفی شده اند، - رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: صلاحیت معرفی شدگان به سامانه یاران از لحاظ عمومی،تخصصی و سوابق اجرایی توسط کمیته ای که از سوی رییس جمهور منتخب معرفی شده اند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

محمد سرگزی رییس فراکسیون حقوق بشر و شهروندی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رایزنی های رییس جمهور منتخب با اصلاح طلبان گفت: رییسی در زمان ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که به صورت مستقل وارد انتخابات شده و وابسته به جریانات سیاسی معمول نیست.

مردم هم بر همین مبنا به او رأی دادند.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تماس های رییس جمهور منتخب با اصلاح طلبان، ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی عمیق کشور باید دولت مردمی از جامعه نخبگانی بهره مند شود.

نباید به خاطر گرایش سیاسی، افراد متعهد و متخصص کنار گذاشته شوند لذا رییس جمهور منتخب با صراحت اعلام کرده که از نیروهای انقلابی و جهادی برای حل مشکلات کشور استفاده می کند.

عضو کمیسیون عمران مجلس در واکنش به برخی شایعات مبنی بر لغو دیدارهای رییس جمهور منتخب با نمایندگان مجلس، گفت: رییسی سالها در دستگاه قضایی کار کرده و مدل مدیریتی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته بررسی صلاحیت معرفی شدگان در «سامانه یاران»/رییسی اهل معامله نیست

تشکیل کمیته بررسی صلاحیت معرفی شدگان در «سامانه یاران»/رییسی اهل معامله نیست