مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-12اقتصادي

حضور 10 هیئت خارجی در کشت و صنعت مغان


مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از حضور 10 تیم و هیئت خارجی برای انعقاد قرارداد همکاری و تقویت صادرات محصولات کشت و صنعت مغان به کشورهای مختلف خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از حضور 10 تیم و هیئت خارجی برای انعقاد قرارداد همکاری و تقویت صادرات محصولات کشت و صنعت مغان به کشورهای مختلف خبر داد.

محسن زاده 21 تیر در نشست اعضای هیئت مدیره کشت و صنعت مغان اظهار کرد: این هیئت های خارجی از کشورهای مجارستان، روسیه، عراق، افغانستان و.

با حضور در کشت و صنعت مغان در شش ماه اخیر سعی کردند با تنوع تولید محصولات این شرکت آشنا شده و انعقاد قرارداد برای صادرات محصولات را داشته باشند.

وی به احیای کشت و صنعت مغان در دوره جدید شکوفایی این مجموعه بعد از بازگشت به عنوان یک شرکت دولتی اعلام کرد و گفت: در ابعاد مختلف در حال حاضر کشت و صنعت مغان از لیست شرکت های اصل 44 خارج نشده ولی در سال جاری صحبتی از واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیست و در آینده امکان واگذاری با شرایط مناسب وجود دارد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به فعالیت هیئت مدیره کشت و صنعت مغان با تخصص و تبحر لازم و با نیت احیای این بنگاه عظیم اقتصادی را یادآور شد و افزود: در شش ماهه اخیر که کشت و صنعت مغان به مجموعه دولتی باز گشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 10 هیئت خارجی در کشت و صنعت مغان

حضور 10 هیئت خارجی در کشت و صنعت مغان