مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-12سياسي

انتظارات از قاضی القضات


آقای اژه ای با آقای رییسی دارای یک نقطه مشترک مثبت در امر تصدی ریاست قوه قضاییه هستند و آن، برخورداری از سابقه طولانی حضور در دستگاه قضاست.

بی تردید یکی از دلایل موفقیت آقای رییسی در مدت مسئولیت در جایگاه ریاست قوه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یدالله جوانی طی یادداشتی نوشت:  حجت الاسلام والمسلمین آقای اژه ای با حکم رهبر معظم انقلاب، جایگزین آقای رییسی در دستگاه قضا شدند.

قوه قضاییه نقش بسیار مهمی در اصلاح امور، اجرای عدالت، ریشه کنی فساد، احیای حقوق عامه و نهادینه سازی قانون گرایی در کشور دارد.

در دوره ریاست آقای رییسی، دستگاه قضا بر اساس سند تحول، در مسیر درست تری نسبت به گذشته به حرکت درآمد و همین امر موجب شد مردم به رییس دستگاه قضا اعتماد کرده و با وجود همه تخریب ها و تبلیغات سوء و عملیات روانی دشمن، با بیش از 18 میلیون رأی، او را به ریاست جمهوری برگزینند.

رهبر معظم انقلاب نیز ناظر به همین عملکرد موفق، در متن حکم رییس جدید دستگاه قضا از خدمات ارزنده آقای رییسی تجلیل کرده و از کارنامه ایشان در دوران مسئولیت قضایی، با عنوان کارنامه افتخارآمیز یاد کردند؛ اما آنچه در حکم انتصاب رییس قوه قضاییه برجستگی دارد، انتظارات رهبر معظم انقلاب از آقای اژه ای در جایگاه قاضی القضات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات از قاضی القضات

انتظارات از قاضی القضات