مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 03:502021-07-12اقتصادي

محدودیت خروج علوفه از پارس آباد رفع شد


از امروز خروج بار علوفه از شهرستان پارس آباد به سایر مناطق بدون محدودیت انجام می شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: از امروز خروج بار علوفه از شهرستان پارس آباد به سایر مناطق بدون محدودیت انجام می شود.

امامی 21 تیر در کارگروه توسعه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: شهرستان پارس آباد قطب تولید علوفه به ویژه یونجه و شبدر در کشور است که امسال 10 هزار هکتار از اراضی مستعد این شهرستان به زیر کشت یونجه و سایر محصولات رفته بود که در چین اول 150 هزار تن محصول برداشت شده است.

وی این میزان محصول تولید شده را بیشتر از ظرفیت نیاز واحدهای دامداری به علوفه تازه اعلام کرد و گفت: قطعا در چین های بعدی تولید این محصول افزایش یافته و امکان نگهداری آن توسط دامداری های منطقه فراهم می آید.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با تصمیم کارگروه اقتصادی استان مقرر شد تا محدودیت بارگیری علوفه به سایر مناطق کشور از جاده های پارس آباد برداشته شده و امکان صادرات آن به سایر مناطق فراهم آید.

امامی افزود: هر چند در این بازار برخی دلالی ها به افزایش قیمت محصول منجر شده اما دامداران و فعالان بخش کشاورزی نسبت به تهیه و نگهداری علوفه مورد نیاز اقدام کردند و در دو ماه تابستان نیز همین روند ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت خروج علوفه از پارس آباد رفع شد

محدودیت خروج علوفه از پارس آباد رفع شد