مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-12اقتصادي

مهاجرت معکوس روستاییان به دنبال افزایش اجاره بهای مسکن در همدان


رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان از رکود 90 درصدی خرید و فروش ملک در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر به علت افزایش هجومی قیمت با کاهش 90 درصد خرید و فروش ملک مواجه هستیم.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه مشاورین املاک همدان از رکود 90 درصدی خرید و فروش ملک در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر به علت افزایش هجومی قیمت با کاهش 90 درصد خرید و فروش ملک مواجه هستیم.

ابراهیم جمالی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا درباره تمدید قرارداد اجاره مستأجرین، اظهارکرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مستأجران می توانند یک سال دیگر قرارداد خود را تمدید کرده و مالکان باید 15 درصد به مبلغ قرار داد قبلی خود اضافه کنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به جزییات مصوبه ستاد ملی کرونا، افزود: مالکان اجازه ندارند تا یک سال برای مستأجرین حکم تخلیه بگیرند بلکه می توانند با افزایش 15 درصدی به مبلغ قرار داد قبلی، قرارداد خود را تمدید کرده و هرگونه افزایش بیش از 15 درصد تخلف بوده و به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود و درصورت مشاهده به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

جمالی درمورد پیگیری تخلفات، گفت: گشت های نظارتی اتحادیه مشاورین املاک و واحد بازرسی اتاق اصناف هرروزه در سراسر شهر به نظارت خود ادامه داده و با هرگونه تخلفی برخورد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس روستاییان به دنبال افزایش اجاره بهای مسکن در همدان

مهاجرت معکوس روستاییان به دنبال افزایش اجاره بهای مسکن در همدان